19.3.13

There is no one like me

Moikkeliskuukkelis! Tulin taas tänne kirjotteleen! Wuhuu bileet asiaa ja kaikki tykkää ja lukee! :D Mitäs tässä. Mulle kuuluu hyvää ja oon tehny vähän kaikenlaista. Oon ollu ihanan poikaystäväni Tonin kanssa. Nähny kavereita. Riehunu koulussa(oon mä kunnollaki ollu). Ryypänny vitusti. Siitä tuli mieleen että oon hirvee rappio nykyää :D Tänään tein kahet geelikynnet mun luokkalaisille Charlotalle ja Vilmalle. Niistä tuli hienot ja hyvä että nekin tykkäs tosi paljon niistä :) Ens viikoks oiski sitte vähän isompi kynsi tilaus ku pitäis tehä kahelle toisellekki luokkalaiselle ja toisen äitelle ja sit joku morsian ja sen kaaso ja morsiusneidotkin haluaa kynnet! :D APUA! Oon ihan paiseissa jos teen jollekki morsiammelle kynnet! Niiden täytyy olla niin yli täydelliset sitte ettei mitää rajaa :D btw en ees tunne siis näitä hää tyyppejä :D Oonhan mää hyvä niitä tekee mutta silti vähän jännittää :D



Ahhhhhh! Mää haluun nyt avautuu tänne mun tunteista tota yhtä ihmistä kohtaan, koska haluan nyt noloilla ja herkistellä.. :'D Mä en oikeesti tiä enää mitä mä tekisin ilman tota höpönassua! Oon niin in love! aijaiaijai.. Leijailen aina korkeimmissa pilvissä ku saan olla sen kanssa :) Mua ei oo ikinä viety leffaan tai syömään tai mitään tommosta ihanaa niin eiköhän tää söpöliini niin oo mulle jo tehny. Viime viikonloppunakin sain aamiaisen sänkyyn. Herkistyin huolella sillo! :D (krapulakin saatto aiheuttaa sitä). Se on oikeesti ihmeellistä. Oon miettiny täs jonki aikaa etten mä tuu kummiskaa sitä oikeeta löytään tai sillee et siihen menis tosi kauvan ja se olis kummiski jossai kaukana tai näin, niin nyt se löytykin noin läheltä. Toni sai mut oikeesti tajuun että on semmosiakin ihmisiä jotka tykkää musta just semmosena ku oon eikä välitä mun miinuspuolista. Antaa mun sekoilla ja nolata vaikka ittensäkkin samalla.. Saan olla Tonin seurassa ihan oma itteni ja sekoilla niin paljon ku haluun. Tää on aika outoo ku en osaa sanoilla enää selittää että kuinka tärkee siitä ihmisestä on tullu mulle näin lyhyessä ajassa. Ollaanhan me tunnettu jo monta vuotta ennen tätä meijän suhdetta ja oltu hyvii kavereita :) Mut sillee... EN TIIÄÄÄ :D:DD:D Se vaan on tommonen ihana mätäsilmä virtahepo ja mulle just oikee ihminen. ähh kai mä nyt saan kunnon dissaukset tästä et tulin tänne vuodattaan mun rakastumisesta, mut so what! Haters gonna hate! Eiks se niin menny??


Sit on tosi kivaa ku Sofialla on nyt yks mies tässä kans, niin sit me ollaan oltu jo 3? 4? viikonloppua jo nelisteen! Ollaan pidetty hauskaa, ryypätty, katottu leffoja, kuunneltu musiikkia ja lauleltu.. lista vois jatkuu vaik kui pitää mut anyway tehty kaikkee kivaa yhessä! Ihanaa ku ihmiset saa olla onnellisia. Ja määki oon pitkästä aikaa oikeesti onnellinen! Nyt meen häpeen tonne nurkkaan niin palailen taas joskus!



Kiitos ja näkemiin

-Ninnu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti