1.3.13

Can you blow my whistle baby

Moikka kaikki kehvelit taas! :D Aattelin taas pitkästä aikaa kirjottaa tänne, mut sanon vaan et mulla ei oo mitään hajua mitä nyt teille ihmisille jotka ette ees lue tätä nii kertoisin :D No ööö.. :D mulla alko koulusta työssäoppiminen ja mulla on tosiaan nyt menossa hoito ja huolenpito jakso.... mä vihaan vanhuksia. Ei siinä mitään mä kyllä kunnioitan niitä ihmisinä ihan niinku kaikkia muitakin, mut onko se sit enää kunnon elämää että sä vaan makaat sängyssä ja sun päivärutiineihis kuuluu vaan syöminen, juominen, kuseminen ja paskantaminen :D? Mun mielestä se ei oo enään elämää... Mua itteenikin rupee jo pikkuhiljaa pelottaa et mimmonen mää sitte itte oon vanhana :D Tommosen työn tekeminen on mulle jo ihan semi tuttua ku oon ennenki ollu palvelukodissa töissä. Mut ei siltikään oo mun juttu. Nostan hattua niille jotka oikeesti jaksaa tehä tota työkseen! Onhan tua onneks kivat työntekijät missä mää oon ja mut on otettu hyvin vastaan siellä. Oon oppinu ihan sika paljon kaikkee uutta ja saanu tehäkkin yhtä sun toista duunii siä :D Mua vaan stressaa ehkä iha vitusti mun näyttö!! Näyttösuunnitelma meni onneks läpi ja mun ohjaajakin sano ettei mulla oo mitään vaikeuksia tehä se näyttö, koska oon kuulemma tosi ahkera jnejne kaikkee tollasta :D Mut on kehuttu onneks ihan maasta taivaisiin tuol :D KOLMOSTA ODOTELLESSA! ;) Juu tosiaan nyt oon ollu hiihtolomalla jo muutaman päivän ja tääki on menny ihan rennosti ja hyvin :D Mun rakas sekopää Sofia täytti lauantaina 18vuotta! WUHUU HULINAA!!! :D Oli muuten mahtavat pippalot sillon ja kiitos kaikille osallistujille siitä päivästä :P Maanantaina menin sitte kattelee vähän JVG:tä Kaisulin kanssa! Meillä oli ihan huigee päivä! (me osataan tunnetusti sekoilla ja nolata ittemme ihan totaallisesti, mut sehän ei meijän perseitä kutita!! :D) Siellä me sitte biletettii ja tanssittii hullunlailla ku muut ihmiset vaan tatitti suorina siellä ja kattomeitä sillee "biches please" :D what evöööh meillä oli tosi hauskaa :D Keskiviikkona sitten mentii Sofian, Vilma ja Anniinan kans kattelee Janne Ordénia, Nost3tta ja Protroo ja Justimuksii! Tietty ku ollaan nii parhaita, niin oltii eturivissä ;) Meno oli mitä mahtavin! Sofiallekki laulo koko pakkahuone synttärionnittelut! HUIGEETAAA! :D en kestä viäkäää ku oli ihan sika hyvä pv (paria juttua lukuun ottamatta.) Muuten oonki vaan chillannu ja hengannu ton yhen ihanan kehvelin kanssa ;) Oon ihan innoissani ku se vie mun lauantaina leffaan! Kui söpööööööö! :pppp hihii! Tästä sitte taaas näkyillään ja kirjottelen taas joskus ku on taas aikaa ja motivaatioo xd (seuraavaan kirjotukseen lupaan laittaa kuviaki! tästä tuli vähän tylsä ku on pelkkää tekstiä:D)

Näkyillään karvapallerot!

-Ninnu

1 kommentti: