26.1.13

PARTY HARD! (or not)

Hellurei taas te mamman karvaiset mukulat! Mullon ollu ihan sika ihana viikonloppu mun siskon ja Sofian kanssa! :3 Nonii elikkän perjantaina mää tulin koulusta kotiin ja rupesin sit leipoon mun rakkaan siskon kans daim-muffinsseja ja niistä tuli muuten ihan sika hyviä! :) No meille tuli sit mummu ja vasta eilen tajusin kuinka vanhaks se on jo tullu! No siinä me juteltiin sen kans ja päivä menikin sit siinä :) Sit me menätiin mun siskon kans illalla ottaan vähän kuvia musta ulos ja niistä tulikin sit ns. taiteellisii tai miten sen nyt sit sanois :D Lauantai mulla meni ti mun perhaanihanuudenkaverin Sofian kanssa! Ekaks me vaa datailtii ja fiilisteltii musiikkia, mut sit meillä välähti ja aateltii tehä semmonen aika läppä video Asteen lujempaa-biisiin ku se on niin menevä ja meillä on omaa inside läppää ja tanssitki siihe :D Siinä sitte videoo väsäiltii. Lähettiin sit illemmalla Sofian kans bussi raidaan ympäri treetä, mut sit ku me lähettii Kalkusta nii Sofialle tuli vähä heikko olo nii me päätettii mennä nukeen sekoileen! Oli muuten tosi hauska ilta! :D Niillä nuoriso-ohjaajillaki kunnolla flippas. Porukka vaan sekoili ja nauro sie :D Tero (yks niistä nuoriso-ohjaajista) onnistu lyömää Sofiaa tosi lujaa semmosella puukapulalla kynteen sillee kipeesti, ku me pelattii semmosta yhtä Jungle Speediä jaa Tero sit vähän innostu ja kävi vahinko :D Väki valtasia nuoriso-ohjaajia siä! Saatana! :D ei vaa :D Tähän loppuun sit videoita ja loppu huipennukses aattelin laittaa sen mun ja Sofian sekoilu videon :D Nauttikaa!




Tästä kuvasta Kristiina halus tehä tosi pelottavan ja niin siitä tulikin.

Päätin ottaa rennosti ku ei ollu ees kylmä!

Siä mä istun. En tiä miks tää kuva otettii!

Tää oli kaikista hienoin kuva ku Kristiina halus tällätteen taiteellisen röökauskuvan..



Tässä sit viä tää meijän video :D



Hyvää loppu viikonloppua kaikille! Pus

-Ninnu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti